1. Es vēlos atdot atpakaļ nopirktu preci. Kā man rīkoties?

Saskaņā ar LR likumdošanu, interneta veikalos iegādāto preci var atgriezt atpakaļ pārdevējam 14 dienu laikā kopš pirkuma dienas. Sk. sīkāk Atteikuma tiesības.

2. Ko iesākt, ja pasūtījuma iepakojums ir bojāts?
Kad saņemiet pasūtījumu, Jums OBLIGĀTI ir  jāpārliecinās par sūtījuma saturu, kvalitāti un preču skaitu. 
Ja ievērojat, ka pasūtījuma iepakojums ir bojāts, aizpildiet Pasūtījuma Bojājuma Aktu kopā ar piegādes kurjeru. Aktu Jums izsniegs kurjers un kopā ar kurjeru fiksējiet bojājumus, uzņemiet foto attēlus. Tādus sūtījumu vēlams nepieņemt no kurjera un mēs ar Jums sazināsimies pēc iespējas ātrāk. 
Ja Jūs saņemiet sūtījumu un paraksties par saņemšanu bez pretenzijām, tad tiek pieņemts, ka sūtījumu Jūs saņēmāt labā stāvoklī.
Neskaidrību un pretenziju gadījumā lūdzu sazinieties ar mums zvanot pa tālruni +371 20577992, rakstot uz e-pastu [email protected] vai aizpildot mājas lapā pieejamo kontaktu formu.

3. Es saņēmu sliktas kvalitātes preci, kas man jādara?
Klienti, kuri vēlas iesniegt sūdzību par nekvalitatīvu preci, 14 dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas dienas, var vērsties birojā un aizpildīt atgriešanas veidlapu vai aizpildot atgriešanas veidlapu PDF formātā, WORD formātā un nosūtot to uz e-pastu [email protected].

4. Preci paņēmu birojā un tikai mājās pamanīju, ka tā ir bojāta. Vai es varu atgriezt šo preci un kāds ir atgriešanas periods?
Ļoti iesakām preces saņemšanas laikā pārbaudīt preču iepakojumu, daudzumu, kvalitāti un komplektāciju.
Preču iepakojuma, Preču daudzuma, kvalitātes, sortimenta, komplektācijas neatbilstības gadījumā Pircējam ir tiesības Preces nepieņemt.
Pircējam saņemot preci bez pretenzijā, prece uzskatāma ka tā atbilst Līguma nosacījumiem.

5. Kā var atrisināt sūdzību par nekvalitatīvu preci?
Iesniedzot sūdzību, pircējam jānorāda, kā viņš vēlas, lai pretenzija tiktu atrisināta:

  1. pārdevējs bez maksas saprātīgā termiņā novērš preces trūkumus, ja defekti ir novēršami;
  2. attiecīgi samazinot pirkuma cenu;
  3. Preces nomaiņa pret analogu atbilstošas kvalitātes preci, izņemot gadījumus, kad defekti ir nelieli vai radušies pircēja vainas dēļ;
  4. atgriežot samaksāto preces cenu un atceļot līgumu, ja nekvalitatīva prece ir būtisks pasūtījuma pārkāpums.
6. Cik ilgs laiks var paiet, lai atrisinātu sūdzību?

Sūdzība tiks izskatīta 14 dienu laikā, no brīža, kad būsim saņēmuši Jūsu pieteikumu.

7. Pēc cik dienām es atgūšu naudu par bojātu/nekvalitatīvu preci?
Nauda tiks atgriezta pircēja kontā 14 kalendāro dienu laikā no preces atgriešanas dienas.


8. Kur es varu atgriezt bojāto preci?

Bojāto preci var atgriezt Rīgā, Rītausmas ielā 4a informējot mūs pa e-pastu [email protected] un mēs sniegsim informāciju par pārējām darbībām. Pirms bojātās preces atgriešanas lūdzam aizpildīt atgriešanas veidlapu PDF formātā WORD formātā.

9. Es vēlos uzzināt savas sūdzības statusu. Kur es varu to noskaidrot?

Ja Jums ir kādi jautājumi saistībā ar Jūsu sūdzību, lūdzu, sazinies ar mums pa e-pastu [email protected] vai aizpildot mājas lapā pieejamo kontaktu formu.

10. Kāds ir jaunu preču atgriešanas periods?
Jaunu preci var atgriezt 14 dienu laikā. 
Preci var atgriezt, ja tā nav lietota, bojāta vai tās izskats nav būtiski mainījies, tas ir, preces vai tās iepakojuma izskats ir mainīts tikai tiktāl, cik nepieciešams saņemtās preces apskatei. 
Pircējam šīs tiesības ir jāizmanto atbildīgi un jāatgriež prece oriģinālajā, glītā iepakojumā, kā arī jāatgriež visas preces komplektētās daļas.

11. Vai ir iespējams atgriezt visa veida preces?

Tiesības atgriezt kvalitatīvas interneta veikalā iegādātās preces neattiecas uz:

  1. ja esat iegādājies audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu un atvēris tā iepakojumu;
  2. Prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
  3. Prece tiek izgatavota pēc Pircēja norādījumiem vai Prece ir nepārprotami personalizēta (pielāgota Pircēja personīgajām vajadzībām);
  4. ja Jūs esat atvēris iepakojumu precei, kā arī ja esat sācis to lietot preci, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ (tādas preces kā - zīdaiņu apģērbs,  zīdaiņu rotaļlietas, zīdaiņu kopšanas līdzekļi,  medicīnas vai ķirurģiskās ierīces, apavi un apģērbs, apakšveļa, zeķes un zeķubikses, smaržas, ausīs ieliekamās audio austiņas, zobu birste, epilātors, bārdas skuveklis, bārdas/matu trimmeris, matu taisnotāji, parfimērija, kosmētika un ķermeņa kopšanas līdzekļi, un citas tamlīdzīga rakstura preces)
  5. Prece tās īpašību dēļ pēc piegādes ir neatgriezeniski sajaukusies ar citām lietām;
  6. tiek piegādāti laikraksti, periodiskie izdevumi vai žurnāli, izņemot gadījumu, ja tie tiek piegādāti saskaņā ar abonēšanas līgumu.
12. Kādi ir jaunu preču atgriešanas nosacījumi?

Lai atgrieztu jaunu preci, precei jābūt nelietotai, nebojātai un ar nemainītu izskatu. Preču izskatu vai to iepakojumu drīkst mainīt tikai tiktāl, cik tas ir nepieciešams saņemtās preces apskatei. Prece ir jāatgriež oriģinālajā iepakojumā pilnā komplektācijā.

13. Vai juridiskas personas var atgriezt iegādātās preces 14 dienu laikā?

Diemžēl juridiskām personām nav iespējas atgriezt preces, kas iegādātas interneta veikalā.