1. Kā es varu veikt pasūtījumu e-veikalā?
Pasūtījumu var veikt šādos veidos:

Ja pasūtījumu veicat mājas lapā - pēc pasūtījuma veikšanas Jūs saņemsiet rēķinu uz norādīto e-pasta adresi. Ja Jūs nesaņemat rēķinu sazinieties ar mums zvanot pa tālruni +371 20577992, rakstot uz e-pastu [email protected] vai aizpildot mājas lapā pieejamo kontaktu formu.

2. Kā es varu norēķināties par precēm? Kādas ir pieejamās maksājumu metodes?
Ar bankas pārskaitījumu Pēc pasūtījuma veikšanas uz Jūsu norādīto e-pasta adresi tiks izsūtīts priekšapmaksas rēķins. 
Caur internetbanku. Iespējams norēķināties ar: Swedbank, SEB, Luminor un Citadele banku internetbankām.
VISA, MasterCard, Maestro maksājumu kartes, ja esi aktivizējis iespēju drošiem pirkumiem internetā.
Vairāk informācijas sadaļā Apmaksa.

3. Vai var norēķināties skaidrā naudā, saņemot preces birojā?
Šobrīd vēl nav iespējams norēķināties par precēm skaidrā naudā. Bet plānojam to ieviest.

4. Vai es varu iegādāties preces uz nomaksu?
Nē diemžēl līzings nav pieejams.

5. Kā zināt, ka preces ir pasūtītas un pasūtījums tiek apstrādāts?

Pēc pasūtījuma saņemšanas mēs nosūtīsim Jums apstiprinājuma e-astu un rēķinu uz Jūsu e-pasta adresi. Ja pēc pasūtījuma veikšanas nesaņēmāt šādu e-pastu, iesakām pārbaudīt sava e-pasta SPAM sadaļu.

6. Kā papildināt pasūtījumu?
Ja vēlaties veikt izmaiņas savā pasūtījumā, kurš vēl nav izsūtīts lūdzu sazinieties ar mums  zvanot pa tālruni +371 20577992, rakstot uz e-pastu [email protected] vai aizpildot mājas lapā pieejamo kontaktu formu.
Ja pasūtījums jau ir izsūtīts to vairs nav iespējams papildināt vai mainīt.

7. Vai es saņemšu faktūrēķinu, iepērkoties interneta veikalā?

Jā. Faktūrēķins tiek izsūtīts un/vai izsniegts kopā ar pasūtījumu.

8. Kur es varu pieprasīt rēķinu? Un vai es varu saņemt jaunu, ja pazaudēju pirmo?

Jā, mēs varam nosūtīt Jums atkārtoti rēķinu. Sazinieties ar mums zvanot pa tālruni +371 20577992, rakstot uz e-pastu [email protected] vai aizpildot mājas lapā pieejamo kontaktu formu.

9. Saņēmu rēķinu, bet vēlos, lai rēķinā būtu norādīti citi rekvizīti. Pie kā man jāvēršas, lai veiktu izmaiņas?

Sazinieties ar mums  zvanot pa tālruni +371 20577992, rakstot uz e-pastu [email protected] vai aizpildot mājas lapā pieejamo kontaktu formu. Norādiet pasūtījuma numuru un informāciju, kādas izmaiņas ir jāveic.

10. Vai es varu pasūtīt preces no dažādām ierīcēm?

Jā, preces un pakalpojumus iespējams pasūtīt mūsu veikalā no jebkuras viedierīces, ja tai ir pieejams interneta savienojums.

11. Man neizdodas veikt pasūtījumu internetā. Kā man rīkoties?

Sazinieties ar mums pa tālruni: +371 20577992 katru dienu no 08:00-18:00, rakstot uz e-pastu [email protected] vai aizpildot mājas lapā pieejamo kontaktu formu.

12. Kā es varu atcelt savu pasūtījumu?
Lai atceltu pasūtījumu (visu pasūtījumu vai atsevišķas preces) sazinies ar mums zvanot +37120577992, rakstot uz e-pastu [email protected] vai aizpildot mājas lapā pieejamo kontaktu formu. Pasūtījumu ir iespējams atcelt līdz brīdim, kamēr tas nav nodots piegādes servisam. Ja pasūtījums jau ir izsūtīts, šādā situācijā vienkārši atsakies pieņemt pasūtījumu no kurjera vai neizņem to no paku skapja. Samaksātā nauda uz Jūsu bakas kontu tiks pārskaitīta 2-3 darba dienu laikā, bet ne ilgāk par 14 kalendāro dienu laikā.