1. Kādas piegādes metodes es varu izvēlēties?

Iespējamās pasūtījuma piegādes metodes ir redzamas pie katra sūtījuma, kad aizpildiet pasūtījuma informāciju. Vairāk piegādes nosacījumus variet aplūkot sadaļā Piegāde.

2. Kā es varu uzzināt, kad saņemšu savu pasūtījumu?
Jums tiks izsūtīts e-pasts, kad pasūtījums būs gatava izņemšanai vai kad tas tiks nodots piegādes servisam.
Ja izvēlējāties saņemt pasūtījumu Birojā tas būs pieejama izsniegšanai 1-3 darba dienu laikā.
Ja pasūtījumu izvēlējāties saņemt ar kādu no piegādes servisiem, mēs to nodosim piegādes servisam 1-2 darba dienu laikā. Pēc Preces nodošanas piegādes servisam, piegādes pakalpojuma sniedzējs to parasti piegādā 2–7 darba dienu laikā.
Ja pasūtījums tiek piegādāts ar piegādes servisu, Jūs varat tam sekot līdzi izvēlētā piegādes servisa mājas lapā ievadot Jums izsūtīto pasūtījuma izsekošanas kodu.

3. Kā rīkoties situācijā, ja nesaņemu visas pasūtītās preces?

Ja ir radusies kļūda pasūtījumā, lūdzu sazinieties ar mums zvanot pa tālruni +371 20577992, rakstot uz e-pastu [email protected] vai aizpildot mājas lapā pieejamo kontaktu formu.

3. Kāda ir maksa par piegādi un kas to nosaka?

Piegādes maksa pasūtījumiem ir atkarīga no izvēlētās piegādes metodes, pasūtījuma svara un pasūtītajām precēm. Vairāk par to vari uzzināt sadaļā Piegāde.

4. Vai es varu saņemt preces ar piegādi mājās? 

Ar kurjeru tiek piegādātas lielgabarīta preces.
Ja vēlies saņemt ar kurjeru mazos pasūtījumus, sazinies ar mums pa e-pastu [email protected] vai aizpildot mājas lapā pieejamo kontaktu formu, lai noskaidrotu iespēju un cenu.

5. Ko darīt, ja mana kontaktinformācija ir mainījusies vai arī es vēlos nomainīt piegādes adresi pēc tam, kad pasūtījums jau ir veikts?

Sazinies ar mums pa e-pastu [email protected] vai aizpildot mājas lapā pieejamo kontaktu formu.

6. Vai manu pasūtījumu var izņemt cita persona?
Jā, tas ir iespējams:
  • ja izvēlējāties pasūtījumu izņemt birojā un pasūtījums ir apmaksāts, bet Jūs neesat ievadījis datus, ka preci paredzēts izņemt citai personai, lūdzu, informē mūs par to, zvanot uz telefonu  +371 20577992, rakstot uz e-pastu [email protected]. Nosauciet personas vārdu un uzvārdu, kura izņems pasūtījumu Jūsu vietā.
  • ja pasūtījuma saņemšana ir paku skapis, cita persona to var izņemt, ja nododiet viņai preces izsniegšanas kodu.
  • ja pasūtījums veikts uz Latvijas pasta nodaļu vai Circle DUS stacijām un iepriekš nav norādīts, ka pasūtījumu saņems cita persona. Šādā gadījumu pasūtījumu izņemt citai personai nebūs iespējams.

Mēs iesakām vienmēr brīdī, kad veiciet pasūtījumu, norādīt papildus kādu personu, kura arī varētu izņemt pasūtījumu.
Atgādinām, ka personai, kura izņems sūtījumu birojā, Latvijas pasta nodaļā vai Circle DUS stacijā, būs jāuzrāda personas apliecinošs dokuments (Pase vai ID).

7. Cik ātri man jāizņem pasūtījums?
Pasūtījums birojā ir jāizņem 3 darba dienu dienu laikā, ja nav norunāti citi izņemšanas laiki.
Ja pasūtījums izsūtīts ar piegādes servisiem, tad izņemšanas/uzglabāšanas termiņi  norādīti SMS vai e-pastā, kuru Jums izsūtīs piegādes serviss, kad pasūtījums tiks piegādāts uz izvēlēto piegādes vietu. Parasti tās ir 7 kalendārās dienas.